SM: MOJ PREDMET za bolji uvid u zahteve građana SM: MOJ PREDMET za bolji uvid u zahteve građana
U okviru E-uprave grada Sremska Mitrovica uvedena je nova aplikacija MOJ PREDMET, koja omogućava građanima online uvid u stanje predmeta koji su podneti lokalnoj... SM: MOJ PREDMET za bolji uvid u zahteve građana

U okviru E-uprave grada Sremska Mitrovica uvedena je nova aplikacija MOJ PREDMET, koja omogućava građanima online uvid u stanje predmeta koji su podneti lokalnoj samoupravi.

Ovom uslugom građani će moći da provere status zahteva, koji referent je zadužen za predmet, kao i kada će biti doneto rešenje. Informacije građanima će biti dostupne putem SMS poruke, kao i putem mejla. Prema rečima načelnika gradske uprave za opšte i zajedničke poslove Miroslava Jokića, ova usluga omogućava građanima da ostvare svoja prava, tako što će na efikasan način i potpuno besplatno proveriti status svog predmeta.

– Reč je o usluzi koja omogućava da građani sa svojih računara mogu da provere u kojoj se fazi nalazi rešavanje nekog njihovog zahteva koji su dostavili nekoj od Uprava koja je nadležna za rešavanje konkretnog problema ili zahteva. To je nešto zaista revolucionarno kada su naše usluge u pitanju jer kontrolu stavljamo u ruke građana koji će moći na efikasan način da kontrolišu šta se dešava sa njihovim predmetom i koja je brzina njegovog rešavanja, objasnio je načelnik Jokić.

Pristupanje ovoj aplikaciji se vrši na jednostavan način. Na zvaničnom sajtu Grada postoji baner MOJ PREDMET. Ulaskom na njega pristupa se meniju, zatim se unosi broj predmeta i šifra koju službenici daju kada se podnese neki zahtev i tako se prati tok rešavanja nekog predmeta.

Ovo je samo jedna od usluga koje se implementiraju u sistem elektronske uprave.

– Kao što smo već pominjali projekat Bebo, dobro došla na svet se realizuje na nivou Srbije, tj. resornih ministarstava – Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i Ministarstva zdravlja. Grad Sremska Mitrovica sa Opštom bolnicom Sremska Mitrovica bi trebalo da zvanično pusti projekat u funkciju 30. oktobra. Mi smo potpuno spremni za implementaciju i realizaciju ovog projekta, obezbedili smo obuku za matičare, izvršili instalaciju neophodnih softvera. U prethodnom periodu smo uneli naše Matične knjige u elektronske baze što je preduslov da uopšte pristupite Centralnom registru, odnosno da bi podaci bili u Centralnom registru. Pružićemo i potrebnu logistiku ljudima u Opštoj bolnici kako bi bili spremni za realizaciju ovog projekta, rekao je resorni načelnik.

U gradskoj upravi za opšte i zajedničke poslove imaju već i neke nove ideje za nove aplikacije, koje planiraju da realizuju u saradnji sa pokrajinskim Sekretarijatom za državnu upravu i lokalnu samoupravu, kao i sa resornim Ministarstvom i Direkcijom za elektronsku upravu.

 Osnovni cilj je što bolja komunikacija građana sa lokalnom administracijom, i to na brz, efikasan i potpuno besplatan način, bez gužvi, čekanja u redovima i gubljenja vremena i novca.

20161019_121340

Nema još komentara.

Budite prvi koji ćete ostaviti komentar.

Odgovori

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

Skip to toolbar