Pune ruke posla za radnike mitrovačkog Vodovoda Pune ruke posla za radnike mitrovačkog Vodovoda
Tri intervencije u jednom danu nije retka pojava u JKP “Vodovod”. Takva situacija zabeležena je u utorak, 15.oktobra. U Laćarku je planski urađen priključak... Pune ruke posla za radnike mitrovačkog Vodovoda

Tri intervencije u jednom danu nije retka pojava u JKP “Vodovod”. Takva situacija zabeležena je u utorak, 15.oktobra. U Laćarku je planski urađen priključak na hidrantski vod za jednog korisnika. Druga ekipa je hitnom intervencijom sanirala kvar na cevovodu u Vodnoj ulici, dok je treća radila rekonstrukciju kućnog priključka u Ulici Stari šor.

Najvažnija delatnost Javnog komunalng preduzeća „Vodovod“ iz Sremske Mitrovice je redovna isporuka higijenski ispravne vode za piće za potrošače na teritoriji grada i naseljenih mesta koji su priključeni na javni i lokalne sisteme vodosnabdevanja. Da bi taj cilj bio postignut, svakodnevno se radi, između ostalog, i na održavanju distributivne mreže i kućnih priključaka.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hitne intervencije podrazumevaju da se blagovremeno reaguje na velike kvarove i što bržu sanaciju cevovoda kako bi se izbegli gubici na mreži. Pucanje cevovoda naročito je izraženo na mestima gde je vodovodna mreža stara i po nekoliko decenija. Otklanjanje kvara na mreži u ovakvim situacijama gotovo je nemoguće predvideti, pa tako i pravovremeno obaveštavanje javnosti. Na sreću, radovi ovog tipa često mogu da se urade za sat do dva vremena, a potrošači informacije o tome mogu dobiti u za to predviđenim službama “Vodovoda” na brojeve telefone 626-200, 611-976 ili 626-533. Jedna od mnogobrojnih takvih intervencija zabeležena je ove nedelje u Vodnoj ulici. Deo grada koji se vodom snabdeva sa ove linije vodosnabdevanja bio je bez vode oko dva sata, što spada u uobičajeno vreme za takvu situaciju.

U Laćarku je druga ekipa priključila jednog korisnika na hidrantski vod. Za to vreme bez vode su bili deo Laćarka, Martinaca i Kuzmina. Složenost posla zahtevala je bezvodno stanje oko četiri sata, a s obzirom na to da je reč o planiranoj aktivnosti, potrošači su blagovremeno obavešteni putem lokalnih medija i na zvaničnom sajtu “Vodovoda”. Posao nije lak, jer su radnici na terenu u rovu, u dubokoj vodi, a ne retko i u lošim vremenskim uslovima. Svesni da vrsta posla od njih zahteva punu mobilnost i odgovornost, trude se da na najbolji mogući način odgovore tom zahtevu.

????????????????

Intervencije na mreži dodatno otežava i lokacija. Što je veći intenzitet saobraćaja u blizini radova, to je teže i radnicima i učesnicima u saobraćaju. Takva situacija se dogodila se u Ulici Stari šor, gde je treća ekipa “Vodovoda” radila rekonstrukciju kućnog priključka. Nakon dobro urađene pripreme, posao je brzo bio završen, bez zastoja u vodosnabdevanju.

Po rečima Zorana Maksimovića, izršnog direktora za izgradnju i održavanje ViK mreže, ovo je samo jedan deo posla koji se obavlja gotovo svakog dana i spada u redovne aktivnosti.

“To je ono što potrošači uglavnom ne znaju ni da se obavlja, jer se često radi pod pritiskom i bez prekida u isporuci vode. Međutim, u situacijama kada to nije moguće, neizbežno je prekinuti vodosnabdevanje za određeni deo grada, naselja ili ulice, u zavisnosti od lokacije gde se radi. Često nije lako predvideti vreme intervencije dok se kopanjem ne otvori prostor u kojem je nastao kvar. Može da dođe i do komplikacija, kada se vreme intervencije produži. Tada su potrošači uglavnom nestrpljivi, što je razumljivo. Mi se trudimo da što  kvalitetnije obavimo sanaciju, a brzina u tome nekada nije dobar saveznik”, ističe Maksimović.

Nema još komentara.

Budite prvi koji ćete ostaviti komentar.

Odgovori

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

Skip to toolbar