Prema rečima predsednika opštine Stara Pazova Đorđa Radinović ta lokalna samouprava za veoma kratko vreme suočiće se sa nedostatkom radne snage. Razlog tome su brojne investicije zahvaljujući kojima se i stopa nezaposlenosti smanjila na ispod 5 odsto. Ali zašto investitori dolaze u Staru Pazovu?
Sve važne saobraćajnice u regionu presecaju teritoriju opštine Stara Pazova od autoputeva Beograd-Zagreb (E-70) i autoput Beograd-Novi Sad (E-75) do regionalnih i magistralnih saobraćajnica. Stara Pazova je raskrsnica železničkih pravaca ka severu i jugu Evrope, a na samo 15 km je i beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ najvažnija vazdušna luka u Srbiji.
Pored kopnenog i vazdušnog, tu je i rečni saobraćaj, jer Dunav teče istočom granicom opštine dužnom od 24 km što doprinosi potpunosti saobraćajne mreže. Opština Stara Pazova obuhvata devet naseljenih mesta, a okružena je najplodnijima njivama pogodnim za različite vrste poljoprivredne proizvodnje.
Stara Pazova je još u vreme bivše Jugoslavije bila poznata po preduzetničkom duhu, te su u toj opštini otvorena i prva privatna preduzeća. Lokalna samouprava prostornim planom do 2025. godine predviđa „grinfild“ investicije na 1.320 hektara. Pomenute parcele nalaze se uz auto-puteve E-70 i E-75 i uz stari magistralni put između Nove i Stare Pazove, te bi potes kod batajničkog aerodroma postao multifunkcionalna radno-poslovna zona od 40 hektara.
Tekst je napisan u sklopu realizacije projekta „Privreda i infrastruktura Pazove“ koji je sufinansiran iz sredstava Opštine Stara Pazova.
Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.
Leave a Reply