Путничким возом из Београда у Руму је стигао министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, а поводом завршетка радова на прузи код Голубинаца, чиме је пуштен у рад железнички саобраћај на релацији Београд – Рума, Сремска Митровица, Шид и Београд- Шабац- Лозница.
„Заиста сам јако инсистирао да пустимо у саобраћај ову пругу. Она значи директну железничку везу са Београдом за више од 200.000 људи. Од јуче и Шабац и Лозница и Рума и Шид, директно су повезани са Београдом изузетно квалитетном железничком инфраструктуром. Ви данас од Руме идете до Београда мање од сат времена, до Сремске Митровице 70 минута, до Шида још увек није завршено све, пуштен је само један колосек, али ја сам ипак инсистирао да пустимо пругу“, рекао је Томислав Момировић, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Министра је данас на недавно обновљеној железничкој станици дочекала председница Општине Рума Александра Ћирић заједно са својим сарадницима.
Била је ово прилика да заједно обиђу станицу и увере се у услове које имају запослени, али и путници којих би требало да у наредном периоду има што више.
„Ми смо данас разговарали о реконструкцији и даљем унапређењу железничког саобраћаја на овом правцу, јер заиста Рума се налази на чворишту. Довољан је податак да је железница у Руми почела са радом 1898. године, а током 20. и 21. века кроз Руму пролази велики број путничких и теретних возова. Оно што је за саму Руму значајно јесте велики број инвестиција које су стигле у Руму и који довозе своје материјале железницом. Стога је наша одговорност да побољшамо саму инфраструктуру на железничкој станици, сам прилаз станици, такође да учествујемо у даљем унапређењу овог железничког правца према Шиду, односно према Београду“, рекла је Александра Ћирић, председница Општине Рума.
Циљ је да се грађанима покаже да су возови и читава железница унапређени, да су неретко јефтинији од друмског саобраћаја, а свакако и еколошки је железница најприхватљивија, чиме се чува животна средина и подржава зелена агенда Србије, рекао је Министар.
Уједно, већом употребом железничког саобраћаја, расатерећује се друмски саобраћај и смањују се гужве на путевима.
„Желим да људи уђу у нове возове, желим да осете тај нови талас инвестиција пре свега у желеници. Постоји такође иницијатива наших европских партнера тачније из Љубљане, да обновимо воз Љубљана – Загреб – Београд. Ми интензивно радимо са европским фондовима како би реконструисали комплетну пругу од Београда до Шида, са наше стране. Ми смо заиста железнички лидери на Балкану“, истакао је министар.
Након годину дана радова, пруга је пуштена у рад за путнички саобраћај и кроз Руму сада свакодневно саобраћа десет парова путничких возова, од којих су девет Београд центар – Шид и један пар воза Беогад центар – Зворник, а како се наводи, што се тиче теретног саобарћаја, он је све време функционисао.