Namera opštinskog rukovodstva Inđije da se urede javni prostori, kao što su trgovi, pijaca i ulice, nailazi na prepreke. Osnova je neažurna planska dokumentacija, po kojima se pojedine ulice nalaze i na sredini Dunava.
Ogroman napor nadležnih službi je uložen da se planovi usaglase sa stvarnim stanjem na terenu. Alternativno rešenje pronađeno je u zakonskoj mogućnosti da se ulice koje 10 godina egzistiraju prevedu u činjenično stanje. Za ove poslove „potrošeno“ je više od devet meseci.
Novi problem nastaje u realizaciji namere da se izgradi biciklistička staza do autlet centra. To su, takozvani, imovinsko-pravni problemi.
„Tu ima jedan značajan broj parcela, veći broj vlasnika, ima ih sigurno preko 25. Kada budemo sa njima razgovarali videćemo da li i oni imaju sluha da se ta cena prilagodi nečemu što se zove trenutno stanje budžeta Opštine Inđija da bismo mogli da krenemo u takav projekat, jer ako bude svako od njih išao na sud i tužio da bi dobio dva evra više po kvadratu, a recimo neće mu se uzeti više od 100 ili ne znam koliko kvadrata – nije to nikakav iznos, ali svaka parcela pojedinačno može apsolutno da zakoči projekat i da narednih godina to ne rešimo“, rekao je za naš portal predsednik Opštine Inđija Vladimir Gak.
„Pokušaćemo na zajedničkoj osnovi da porazgovaramo sa vlasnicima parcela, da nađemo neki zajednički jezik. Nadam se da će naši sugrađani iz tih oblasti imati sluha. Samom izgradnjom staza će i njihove parcele vredeti drastično više“, rekao je Gak na kraju dodavši da cela jedna staza košta oko 76 miliona.
Leave a Reply