
Kako napisati marketing plan koji donosi rezultate? – ovako se zove radionica koja će sutra biti održana u Sremskim Karlovcima u okviru realizacije projekta “Preduzetničko osnaživanje mladih – uslovi i elementi uspešnog i odgovornog poslovanja“, koji sprovodi Opština Sremski Karlovci, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.
Na ovoj radionici može se naučiti pisanje strategijskog marketing plana, koji je neophodan za usmeravanje i koordinaciju svih marketing delatnosti. Promovisanjem svog rada učinićete sopstveni rad i organizaciju vidljivom i prepoznatljivom.
Neke od tema će biti:
– Strategijski i taktički marketing plan
– Marketing strategije ulaska na tržište
– Društveni mediji kao kanal komunikacije
– Prihvatanje medija i uticaj tehnologije na načine komunikacije
– Značaj komunikacije sa zajednicom
– Približavanje zajednici
– Razvijanje odnosa sa ciljnom grupom.
Radionicu vodi Aleksandar Pokrajac, društveni preduzetnik u Razvojno poslovnom centru, a gost predavač Aleksandar Radukin, osnivač Agencije za digitalni marketing.
Leave a Reply