Opština Inđija dobila je još jednu nagradu za ostvarene rezultate, ali i kao podsticaj nove razvojne etape, ovaj put u turizmu.
Biznis Konferencija pod nazivom „Turističko tržište Jugoistočne Evrope“, koja se organizuje pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija prepoznala je turističke potencijale inđijske opštine i na osnovu prezentacije, pre svega dunavske obale, dodelila nagradu Brend lider.
„Akcenat je, naravno, bio na Dunavu kao našoj najznačajnijoj prirodno-turističkoj vrednosti. U poslednje vreme se tu značajno izdvojila Krčedinska ada, kao eko turistička destinacija i primer održivog razvoja turizma. Radili smo mnogo na promociji, što je rezultiralo velikim interesovanjem turista“, rekla je Maja Bošnjak, direktorka Turističke organizacije Opštine Inđija.
Dosadašnji napori ove sremske opštine usmereni su ka privrednom razvoju – ulaganju u industrijske zone i privlačenju investitora, ali ova nagrada daje „vetar u leđa“ i za intezivniji razvoj turizma, kao deo ukupnog društvenog i kulturnog napretka.
„Naravno da želimo da turistička ponuda Opštine Inđija bude daleko bogatija, a da Turistička organizacija i uopšte funkcionisanje turizma na nivou opštine bude mnogo bolje. Ono na čemu ćemo da radimo je da se naša opština ravnomerno razvija u svim sferama“, izjavio je Vladimir Gak, predsednik Opštine Inđija.
Tako je opština Inđija bila značajan deo biznis konferacije Jugoistočne Evrope – regiona koji okuplja kvalitetne, prepoznatljive i poželjne turističke destinacije. Zaključci ovog skupa treba da osiguraju dugoročnu profitabilnost i održivu konkurentnost industrije turizma uz ostvarenje ekoloških, kulturnih i društvenih ciljeva.
Leave a Reply