Kulturni centar Inđija raspisao je konkurs za redizajn svog znaka i logotipa. Konkurs je otvoren od 20. februara do 20. marta 2019. godine.
Novi vizuelni identitet Kulturnog centra Inđija kao i Galerije Kuće Vojnovića želi da objedini sve što ta ustanova predstavlja i po čemu je prepoznatljiva. Kao mesto koje je u stalnoj komunikaciji sa javnošću i u želji da se još više približe građanstvu i javnosti, značaj idejnog rešenja treba da predstavi karakter institucije.
Dizajn znaka (logo-a) grafičko i slikovno treba da bude savremeno, moderno i da oslikava arhitektonsko rešenje Kulturnog centra Inđija i Galerije Kuće Vojnovića. Dizajn znaka (logo-a) treba da bude prepoznatljiv i uočljiv u zemlji, regionu i inostranstvu. Kod tekstualnog dela znaka (logo-a) potrebno je da bude dvojezično: srpska ćirilica i engleski alfabet.
Pobednički rad biće nagrađen novčanom nagradom od 25.000,00 dinara i biće odabran od Umetničkog saveta Kulturnog centra Inđija.
Fotografije Kulturnog centra Inđija i Galerije Kuće Vojnovića možete pronaći na sajtu www.kcindjija.com i fejsbuku Kulturni centar Inđija.
Učesnici konkursa će biti informisani o rezultatima konkursa najkasnije tri dana od dana donošnja odluke, putem elektronske pošte i sajta Kulturnog centra Inđija.
Konkursnu dokumentaciju dostaviti na elektronsku adresu galerije: kcindjija.galerija@indjija.net ili na adresu: Kulturni centar Inđija (ZA KONKURS).
Ul. Vojvode Stepe 40 a, 22320 Inđija.
Leave a Reply