Sportski lideri na zajedničkom putu – Meridianbet i KK Crvena zvezda udruženim snagama u borbi za mesto broj jedan!

Dva lidera u svojim oblastima na zajedničkoj misiji

 

Da se lideri lako prepoznaju kada ih vodi zajednička želja za uspehom, najbolje se može videti na sportskom planu u kome je domaći i regionalni provajder u privređivanju igara na sreću Meridianbet postao naslovni sponzor regionalnog i aktuelnog košarkaškog šampiona Srbije, ekipe Crvene zvezde.

 

Put ka vrhu je put u kojem želje i ambicije prevazilaze sve postojeće granice i na tom putu se mogu susreti samo oni koji su spremni da dele iste zajedničke vrednosti. Kao globalni lider u oblasti igara na sreću koji na domaćem tržištu uspešno posluje skoro više od dve decenije, Meridianbet je za sve ove godine izrastao u jedan dominantan i prepoznatljiv brend.

 

Višedecenijski uspesi na poslovnom planu uticali su da ime ove kompanije postane sinonim za sport i sportsko klađenje, a u poslednje vreme Merdianbet se može pohvaliti da preuzima primat i postaje lider kada je u pitanju humanitaran rad i društvena odgovornost.

 

Da se lideri lako prepoznaju kada ih vodi zajednička želja za uspehom, najbolje se može videti na sportskom planu u kome je domaći i regionalni provajder u privređivanju igara na sreću Meridianbet postao naslovni sponzor regionalnog i aktuelnog košarkaškog šampiona Srbije, ekipe Crvene zvezde.

 

Kao prijatelj sporta Meriidanbet je uvideo potrebu da pruži timsku podršku jednom od najvećih sportskih kolektiva u Evropi, verujući da zajedničkim snagama mogu uraditi mnogo na razvoju srpskog profesionalnog sporta i afirmaciji igre pod obručima.

 

Ozvaničenjem višegodišnje saradnje ova dva renomirana brenda zajednički se krenulo u nove izazove i pobede sa željom ostvarivanja istih ciljeva kao i do sada.

 

Ovaj istorijski ugovor ima još veću težinu ako se zna da je ovo do sada najveći sponzorski ugovor koji je jedna privatna kompanija potpisala sa nekim sportskim kolektivom u bilo kom sportu.

 

Koliko sport i društveni aktivizam mogu postići na polju društvene odgovornosti, imali smo prilike da vidim tokom marta meseca na evroligaškim utakmicama koje je KK Crvena zvezda Meridianbet igrala kao domaćin na svom terenu protiv Albe i Efesa.

 

U prepunoj dvorani “Aleksandar Nikolić”, na poluvremenu utakmice sa Albom iz Berlina svoj muzički prerformans imala je devojčica Pavlina Radovanović, rodom iz Orahovca na Kosovu i Metohiji koja je uz harmonikašku pratnju otpevala nekoliko narodnih pesma, da bi na kraju svog nastupa uputila zvanični apel prisutnoj publici da slanjem sms poruke na 1817 doniraju novac i pomognu rad Fondacije Delije. Apel male Pavline, prvi je ispratio naslovni sponzor KK Crvena zvezda, kompanija Meridianbet koja je namenski donirala 100.000 dinara za potrebe obnove manastira i pomoći narodu na Kosovu i Metohiji. Na ovaj način kompanija Meridianbet se još jednom stavila na raspolaganje našim sugrađanima iz južne srpske pokrajine pružajući im bezrezervnu pomoć u svakodnevnim nedaćama sa kojima se suočavaju.

 

 

Naredna utakmica protiv turskog Efesa prošla je u malo drugačijem ambijentu s obzirom na to da se tog dana obeležavao Međunarodni dan žena. Meridianbet, kao društveno odgovorna kompanija, od svog osnivanja na žene gleda kao na bitne nosioce društva i porodice, pa shodno tome svakog 8. marta ova kompanija sprovodi niz globalnih akcija usmerenih na podršku ženama.

 

Ovogodišnja osmomartovska kampanja podrške ženama očekivano je dobila mnogo veći značaj odlukom da u njoj učestvuju i košarkaši Crvene zvezde. Tokom čitavog dana crveno-beli košarkaši slali su kroz medije video poruke svim damama, a glavni trenutak večeri nastupio je tek na poluvremenu pomenutog meča kada je naslovni sponzor srpskog šampiona, kompanija Meridian, svojim humanim gestom donirala novčanu pomoć i vaučer u iznosu od 100.000 dinara udruženju “Somborske šnajderke” iz Sombora.

 

https://www.instagram.com/reel/CphhYgojLHZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

 

Svojim društveno odgovornim akcijama Meridianbet se zasluženo pozicionirao na sam vrh društveno odgovornih kompanija u Srbiji, ostvarivši tokom protekle kalendarske godine preko 50 CSR akcija u kojime je pomoć pružena hiljadama ljudi i  pri tome donirano više miliona dinara bespovratne pomoći.

 

Sada, uz saradnju sa jednim od najuspešnijih kolektiva u srpskom sportu, društveno odgovorne akcije mogu biti na još višem nivou.