STRATEGIJA USPEHA KONORA MEKGREGORA: Irac podigao uzbuđenje na viši nivo uz najpopularnije igre na sreću

Conor McGregor nije samo sportista, već i uspešan preduzetnik i globalna ikona

 

Conor McGregor je jedan od najpoznatijih MMA boraca na svetu, a uz to je i uspešan biznismen.

 

On je bivši UFC prvak u dve kategorije, perolaka i laka, a ujedno je i prvi borac u istoriji UFC-a koji je istovremeno držao titule u dve različite težinske kategorije.

 

Osim toga, važi za jednog od najplaćenijih sportista na svetu. Prema procenama Forbesa, 2021. godine bio je najplaćeniji, zaradivši oko 180 miliona dolara. Veliki deo te zarade dolazi ne samo od borbi, već i od njegovih poslovnih poduhvata, posebno brenda viskija Proper No. Twelve, koji je osnovao 2018. godine. Takođe, ima i svoju liniju odeće pod nazivom August McGregor, a često investira u različite poslovne poduhvate. Ima i značajne sponzorske ugovore sa brendovima kao što su Reebok i Beats by Dre.

 

Conor McGregor nije samo sportista, već i uspešan preduzetnik i globalna ikona, što mu omogućava da stalno privlači pažnju javnosti, što je svakako i iskoristio i uplovio u svet zabave sa brendom Parimatch, kojeg promoviše širom sveta.

 

Sve veći broj svetski poznatih ličnosti povezuje se s vodećim brendovima iz industrije sportskog klađenja, što dodatno naglašava njihovu posvećenost širenju zabave. Takva partnerstva omogućavaju poznatim ličnostima da dodatno razviju svoje karijere.

 

Na kraju, ove kampanje su više od obične promocije – one predstavljaju spoj strasti prema sportu i inovativnim načinima angažovanja publike, pri čemu ličnosti iz sveta sporta i zabave koriste svoj uticaj kako bi dodatno ojačale svoj imidž i stvorile dublju povezanost sa svojim pratiocima.