Данас су у Покрајинској влади уручене ознаке „QR Quick Response”, којима се обележавају кључни туристички објекти и производи у јединицама локалне самоуправе на територији АП Војводине. QR код таблице су део пројекта „Повећање видљивости туристичких локација (објеката и других туристичких атракција) у АП Војводини, као централног маркетиншко-информационог система, путем израде апликације и постављања табли са QR кодом на туристичке локације“, који је спровео Покрајински секретаријат за привреду и туризам.
Покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић је истакао да ће укупно 100 таблица са QR кодом бити постављено на туристичке објекте у 31 локалној самоуправи, што ће осим туристичког развоја допринети и унапређењу привреде, очувању природних и културних добара и развоја локалне заједнице, уз употребу савремених технологија и њихову примену у оквиру туристичких делатности.
„Повећање видљивости туристичког места је од кључног значаја да би га неко посетио. Реализација овог пројекта представља почетак подизања видљивости туристичких места на територији АП Војводине. Са овом акцијом ћемо наставити у току године, а оно што предстоји је и креирање апликације за мобилне телефоне на оба програмска језика, где ће сва видљива туристичка места бити доступна на једном месту, како би туристи путем апликације стигли до QR кода који ће очитати путем мобилних уређаја“, истакао је Иванишевић и додао да је употреба савремених технологија у туризму кључна за бољу доступност и видљивост туристичког ресурса одређене дестинације и микролокације.
Иванишевић је информисао присутне да је у току и израда још једне апликације за мобилне телефоне, којом ће први пут бити представљени туристички потенцијали АП Војводине и на знаковном језику, што је, према његовим речима, јединствено у читавој Европи.
Покрајински секретар је упутио позив свим локалним туристичким организацијама да се представе у оквиру Павиљона Покрајинског секретаријата за привреду и туризам на предстојећем Међународном сајму туризма на Новосадском сајму у новембру месецу, те прикажу потенцијале своје локалне средине и представе се по први пут са туроператорима.