SM: Potrošač u fokusu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zadovoljstvo korisnika uslugama, najvažniji je zadatak sremskomitrovačkog “Vodovoda”. S tim u vezi, u proteklom periodu su urađene manje korekcije u organizaciji rada, kako bi se posao obavljao efikasnije. Cilj je da se svakodnevno određuju prioriteti uz jasno definisane odgovornosti.

 – Na ovaj način želimo da uspostavimo praksu po kojoj korisnici naših usluga redovnim procedurama dobijaju uslugu najvišeg kvaliteta.Takav način rada već daje rezultate, što je najvidljivije na terenu. Prednost imaju hitne intervencije na vodovodnoj mreži i priključcima”, ističe v.d. direktora JKP “Vodovod” Sremska Mitrovica Borislav Babić.

Prema njegovim rečima, stručne službe “Vodovoda” su maksimalno angažovane da probleme rešavaju što efikasnije. U tome je uloga samih potrošača takođe veoma važna. On posebno ističe da je sve više naših savesnih sugrađana koji prijavljuju curenja i na uličnoj vodovodnoj mreži, zatrpane šahtove i druge probleme i tako pomažu da se kvarovi saniraju i smanje eventualni gubici vode. Njegov stav je da se zajedničkim delovanjem može mnogo učiniti na podizanju kvaliteta vodosnabdevanja, u interesu i potrošača i preduzeća.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

U cilju dobijanja informacija i rešavanja problema u vodosnabdevanju i odvođenju otpadnih voda sugrađani mogu koristiti sledeće brojeve telefona:

KORISNIČKI SERVIS

– BROJ TELEFONA 626 – 200 (od 7 do 15 sati)

Potrošači pozivom na broj Korisničkog servisa 626 – 200 prijavljuju problem, a naše ekipe u što kraćem roku izlaze na lice mesta i saniraju kvarove. Potrošači mogu da prijave kvar na mreži i priključku, curenje vode u šahtu, zagušenje kanalizacije, sumnju u kvalitet vode i drugo.

DIREKCIJA VODOVODA

ADRESA STARI ŠOR 114

– BROJ TELEFONA 611 – 976 (od 7 do 15 sati)

Prilikom dobijanja opomene pred isključenje i tužbu zbog neizmirenih obaveza plaćanja računa, važno je da potrošači što pre dođu u našu Službu za obračun i naplatu. Svako ko ima problem može da se obrati ovoj službi, kako bi se napravio reprogram duga i potpisao protokol o izmirenju dospelih obaveza u više mesečnih rata. Potrošači koji su u kolektivnom stanovanju, za ovaj problem mogu da se jave našoj Službi opštih i pravnih poslova. Nije potrebno da se podnose posebni zahtevi, a izmirenje duga usklađuje se sa mogućnostima korisnika i u interesu “Vodovoda”.

U Službi za obračun i naplatu podnose se i zahtevi za kontrolu ispravnosti vodomera, kao i reklamacije na račun za utrošenu vodu i korišćenje kanalizacije.

Naši sugrađani koji žele da se priključe na vodovodnu i kanalizacionu mrežu, ili su im potrebne druge intervencije – razdvajanje ili izmeštanje mernog mesta i rekonstrukcija priključka vodovoda i kanalizacije, mogu da se jave u Projektni biro “Vodovoda”.

DISPEČERSKA SLUŽBA

– BROJ TELEFONA 626 – 533 (neprekidno)

Za hitne intervencije na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži ova služba “Vodovoda” dežura 24 sata dnevno, a problemi se prijavljuju uglavnom vikendom i radnim danom posle 15 sati.

BESPLATAN POZIV ZA SVE REKLAMACIJE

– BROJ TELEFONA 0800 – 122 -129 (od 8 do 12 sati)

Nedavno je uvedena i ova linija uz pomoć koje potrošači mogu besplatnim pozivom da dobiju sve potrebne informacije u vezi sa reklamacijama bilo kog tipa.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*